just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 141334
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

یه سوال!!!!

سلام به همگی:

یه سوال دارم!!کسی میدونه تاریخ مجله ای که توش باجوادنکونام مصاحبه شده وجوادتواون مصاحبه ذکرکرده همسرش همه زندگیشه مال کیه؟؟عکس روی جلدمربوط به سریال قلب یخیه!!!اگه کسی میدونه لطفابگه!!!مرسی...



نظرات شما عزیزان:

مارال
ساعت19:43---27 آذر 1391
بیخود همه ی زندگیشه

مارال
ساعت19:42---27 آذر 1391
من یه کامنت واست فرستادم نیومد؟؟؟گفتم اونی که جلدش قلب یخی هست مال خانواده سبزه که مال آبانه همین امساله ما خریدیم یه تیکه از مصاحبه روزنامه تماشا رو نوشته بودن اونی که گفته تموم زندگیمه دیگه نمیدونم کدوم مجله یا روزنامستپاسخ:من که قاطی کردم حسابی!!!!!!!!نمیدونم چی بگم؟؟؟

ياسمين
ساعت18:12---27 آذر 1391
فاطره جون تو هم ايشالللللللله زود زود پانيذ رو ميبينى .

پاسخ:عزیزم میگم چراریکوئست نفرستادی ادت کنم؟؟؟؟


فاطره
ساعت13:30---27 آذر 1391
پاسخ:نمیدونم شایدچون خیلی خوب بازی نمیکنه میذارم......رمزبده.....اپ؟الان یه کوچولوکردم....دوباره میکنم....

نیلوفر
ساعت12:35---27 آذر 1391
پانیذ سرت خلوت شد آپ کن...

دلم برات تنگیدهپاسخ:چشم عزیزدلم.....منم همینطور.....


فاطره
ساعت21:46---26 آذر 1391
خوش به حالت ياسمين جون که پانيذو ديدي....ماکه هنوز زيارتش نکرديم....اميدوارم زودتر اين اتفاق بيافته....پانيذ ديدي ميلادم رفت دارم افسرده ميشم اخه من عاشق واويلا امپاسخ:قربونت برم همچین دیدنی هم نیستم....میلاد؟امامن اصلادوسش نداشتم!!!!!

ياسمين
ساعت21:25---26 آذر 1391
پانيذ عزيزمى پاسخ:عکسام داغوووونه!!!!قربونت برم عزیزدلم!!!!!چرادرخواست نفرستادی ادت کنم؟؟؟

ياسمين
ساعت19:59---26 آذر 1391
پانييييييييذ تو همونى كه عكست صورتت هست و عينك رو چشمته ؟؟؟؟ عكس فيس بوك رو ميگم
پاسخ:اره عزیزم!!!!


فاطره
ساعت18:26---26 آذر 1391
پانيذ جون تو فيسبوکي شدي خو ماهم پانيذي شديمپاسخ:الهی قربونت برم....دیگه قول میدم زود زود اپ کنم!!!!!!!!!!

فاطره
ساعت14:51---26 آذر 1391
پانيذ تو فيسبوکي شدي خو ماهم پانيذي شديم ديگه... به نظرت چي کار کنيم

ياسمين
ساعت22:05---25 آذر 1391
پانيذ اسم فيس بوكت رو بده
پاسخ:همون پانیذپارسابزنی میاد!!!!


ياسمين
ساعت22:04---25 آذر 1391
پانيييييييييييييييييييييذ فكر نكنى ولت كردم من هر چى نظر ميدم انگار نظراتم نميياد براى توپاسخ:اره عزیزم هیچی نمیاد!!!!همون پانیذپارسا!!!!

sheyda
ساعت18:24---25 آذر 1391
هستی جان این مجله مال 2سال پیشه....



ابان چی؟؟؟
پاسخ:شیداجون هستی ماهشوگفت!!!پس شمامیگی مال دوسال پیشه؟؟ممنون!!!


ياسمين
ساعت18:03---25 آذر 1391
پانييييييييييييييييييييييذ كجايى عزيزم ؟؟؟ نيستى !!!!!!

خوبى ؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزدلم!!!!برافاطره توضیح دادم!!!!بخون!!!!خوبم قربونت برم!!!!توخوبی؟؟/


فاطره
ساعت17:33---25 آذر 1391
پانيذ کجايي ....دلم برات تنگيده.چرا اپ نميکني.....

فاطره
ساعت17:33---25 آذر 1391
پانيذ کجايي ....دلم برات تنگيده.چرا اپ نميکني.....پاسخ:سلام قربونت برم....به چنددلیل:1درگیردرسم2فیسبوکی شدم3خبرجدیدی نیس!!!!

هستی
ساعت12:52---24 آذر 1391
یه نفر بهم گفت مال آبانه
پاسخ:رسی عزیزدلم...


سیده طاهره
ساعت17:26---22 آذر 1391
سلام من نمی دونم اینقدم دلم میخوادمصاحبشوبخونم ک نگو

اگه پیداش کردی میزاری؟؟؟؟فداتپاسخ:بله....حتما.....


فاطره
ساعت17:17---22 آذر 1391
سلام...پانيذ جون چه خبر گلم........راستي از ياسمين چه خبرپاسخ:سلام عزیزم!!!سلامتی خبرنیس....توچه خبر؟؟نمیدونم...چطور؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com